Hakkı Ceylan - Aydanur Atamdede - Ali Can

Hakkı Ceylan

 

ALİ CAN

Babamın her iş seyahati dönüşünde getirdiği oyuncaklardan en kıymetlisi, boyumdan büyük boz renkli bir ayıydı.

O gece sevinçten havalara uçmuştum. İsmini Ali Can koydum. Ali Can benim bir parçam oldu. Okuldan eve gelince onunla konuşuyor, gittiğim her yere onu da götürmek istiyordum.

Hatta anneannemlerin yazlığına giderken, çok dolu olduğundan arabaya alınmayacak ilk akla gelen şey Ali Can'dı. Tabii ki kabul etmiyordum. Yıllar geçti, genç kız oldum.

Erkek arkadaşım, Ali Canı çok sevdiğimi bildiğinden beni mutlu etmek için beyaz bir ayı almış. Ancak, o hiçbir zaman Ali Can gibi benim bir parçam olmadı. Erkek arkadaşımla ilk zamanlar güzel giden ilişkimiz, birkaç ay sonra onu başka bir kızla samimi bir şekilde görünce bitti.

O hırsla, ilk baştan beri yakınlık kuramadığım beyaz ayıyı çöp konteynerinin yanına koydum.

Fotoğraf : Hakkı Ceylan
Öykü : Aydanur Atamdede / Ağustos 2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konuyla ilgili olmasına özen gösteriniz.
2. İsim ve Soy ismi yazmayı unutmayınız.
3. Konuyla ilgili olmayan sorularınız için lütfen iletişim formunu kullanınız.

© Onanafod Blogunda yayınlanan tüm fotoğraf ve yazıların telif hakları, Onanafod blogu sanal yayını, tanıtımı, kitapları dışında fotoğrafçıya ve yazara aittir.