Burcu Göknar - Ayşe Sönmez - Umudu Beklerken

Burcu Göknar

UMUDU BEKLERKEN

Geceyi geçirip, günü karşıladım.
Yine kırgın, yine üzgün, yine umutsuz.
Evimin merdivenleri arkamda mı, önümde mi?
Gecenin çakırkeyf hâlleri üzerimden gitmemişken, ne tarafa dönsem bilemedim.
Saçlarıma giremeyen parmaklarım, daha fazla ısrar etme der gibi.
Yorgunum.

Gece ayrı yordu, geceyi beklerken bilirim gündüz ayrı yoracak.
Ama olsun, gelen gece kim bilir, belki yeni bir umut getirir.
Ya da gelen gün, belki yeni bir umut getirir.
Beklemek, ilaçların en etkileyicisi.
Beklemek, umutların en geniş kapısı.
Beklemek, hele ki sevgiliyi beklemek, beklemenin kalbimizin derinliklerindeki en naif hâlleri.
Seni bekliyorum gün.
Seni bekliyorum gece.
Bana sunacakların umudumun vazgeçilmez iksiri!


Fotoğraf : Burcu Göknar
Yazı : Ayşe Sönmez 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konuyla ilgili olmasına özen gösteriniz.
2. İsim ve Soy ismi yazmayı unutmayınız.
3. Konuyla ilgili olmayan sorularınız için lütfen iletişim formunu kullanınız.

© Onanafod Blogunda yayınlanan tüm fotoğraf ve yazıların telif hakları, Onanafod blogu sanal yayını, tanıtımı, kitapları dışında fotoğrafçıya ve yazara aittir.