Merhaba Sevgili Fotoğraf Dostlarımız

Bizler, genelde kültür sanat alanının, özelde fotoğraf dünyamızın, örgütlenmesinin çok önemli olduğunu düşünüyoruz.

İnsanların bir araya gelerek, ortak sinerjileri ile, birlikte üretme faliyetlerinin bütün birikimi derlenmeli, arşivlenmeli, tasnif edilmeli ve gelecek kuşakların incelemesine açılmalıdır. Yeniden üretme çabası, ancak bu birikimi değerlendirmekle mümkündür.

Bu düşüncelerden hareketle, ANAFOD'un onuncu yılını "10 ANAFOD" isimli büyük bir derleme ile taçlandırmak istedik. Bu blog yayınımızın sayfalarında ANAFOD'un Yerelden (Maltepe) Ulusala (Türkiye) on yıllık yolculuğunu siz değerli dostlarımızla paylaşmayı hedefledik.

Bu derleme çalışması ile, fotoğraf dünyamızın çok önemli kadrolarının ve ANAFOD üyelerinin, birikimlerinin harmanlanması, başka sentezlerin ve yeni sunum biçimlerinin ortaya çıkmasına vesile olmak istiyoruz.

Sayfalarımızı, her girdiğinizde yeni paylaşımlar bulacağınız şekilde sürekli güncel ve canlı tutacağız.

Sonuçlarıyla ve hazırlanma süreçleriyle hepimizin kişisel gelişimine katkı vereceğini umduğumuz bu çalışmada, ilgisi ve desteğini sunan tüm ANAFOD üyelerine ve çok değerli fotoğraf kadrolarına teşekkür ediyoruz.

Lütfen, görüş ve önerilerinizle blogumuzda iz bırakınız ve yorumlarınızda isim yazınız...

2 yorum:

  1. Baytekin Hocam Anafod 10.yılında bizlere de bana da yeni ufuklar açıyor. Ben de bu çalışmada zorlanmakla birlikte destek vermekten çok hoşnudum. Nice on yıllara... Herkesin emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Değerli Hocam sizlerin sayfasına kıymetli ilkokulöğretmenim Haydar YARKIN beyin paylaşımı sayesinde ulaştım çok etkilendim.Bende Değerli öğretmenim sayesinde ifsakta fotoğraf eğitimi aldım ve Aynı zamanda İFSAK üyesiyim aranıza katılmak istiyorum tabi sizler uygun görürseniz
    Saygı ve selamlarımla
    Tel no 0532 4631585

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konuyla ilgili olmasına özen gösteriniz.
2. İsim ve Soy ismi yazmayı unutmayınız.
3. Konuyla ilgili olmayan sorularınız için lütfen iletişim formunu kullanınız.

© Onanafod Blogunda yayınlanan tüm fotoğraf ve yazıların telif hakları, Onanafod blogu sanal yayını, tanıtımı, kitapları dışında fotoğrafçıya ve yazara aittir.